Naar inhoud

E-loket


Welkom aan ons digitaal loket. Je kan via dit loket een aantal dienstverleningen elektronisch afhandelen. Hieronder vind je een opsomming van de formulieren die we je digitaal aanbieden. Het betreft documenten die je kan downloaden (bijv. aanvraagformulier evenement), formulieren die je online kan invullen en versturen (bijv. aangifte adreswijziging) en links naar externe sites (digitale catalogus bib).

We bieden deze informatie op twee manieren aan: met of zonder eID. Kies je voor toegang met eID, dan heb je ook een kaartlezer nodig. Die zit verwerkt in de nieuwe toetsenborden of kan je kopen in een multimediawinkel. Wil je meer info over de eID, surf dan naar de website van de overheid.

Elektronisch formulier versturen
Ga bij het invullen van de formulieren zo nauwkeurig mogelijk te werk. Eenmaal je het formulier ingevuld hebt, druk je op 'verzenden'. Je weet dat je formulier goed verstuurd is als:
  • Je een schermbevestiging krijgt dat het formulier verzonden is
  • Je een mail in je mailbox krijgt met het formuliernummer en de melding dat het formulier verzonden is (dit is geen bevestiging dat de mail ontvangen en gelezen is)

Afhandeling ingezonden formulieren
Zodra je formulier behandeld wordt, krijg je een bericht van goede ontvangst. De afhandeling zelf kan enkele dagen langer duren, afhankelijk van de dienstverlening waarop je beroep doet. Krijg je geen antwoord, neem dan contact op met webmaster@geel.be. Mail indien mogelijk ook je formuliernummer door dat je aankreeg in je mailbox. Je formulier zal opgevist worden uit het archief en de betrokken dienst zal gecontacteerd worden.

De aangeboden formulieren staan alfabetisch gerankschikt. Je kan ook zoeken door hieronder een dienst te selecteren.

Alle categorieën