Waar kunt u terecht met vragen?

Vragen over de dienstverlening stad Geel

Ondertussen kunt u voor alle dienstverlening opnieuw terecht op het stadhuis en het Sociaal Huis. De stad blijft wel inzetten op digitale dienstverlening.

Digitale dienstverlening

Heel wat producten en diensten kunt u ook online aanvragen. U hoeft dan niet tot in het stadhuis of Sociaal huis te komen, maar vult het online formulier in. Afhankelijk van het product is het mogelijk dat u een vervolgafspraak moet maken. 

Afspraak maken

U kunt voor de meeste producten zelf online afspraak maken via de website. Op deze pagina vindt u een alfabetische lijst van de producten en diensten van lokaal bestuur Geel waarvoor u een afspraak kunt maken. 

Veilig voor medewerker en inwoners 

De stad zal per tijdsblok een maximum aantal afspraken inplannen om bezoekers te spreiden en te voorkomen dat er te veel mensen tegelijkertijd aanwezig zijn. Handgel, plexischermen en de herinrichting van wachtruimten in stedelijke gebouwen zorgen ervoor dat een bezoek veilig kan verlopen. 

Hebt u een afspraak? Hou het veilig!

  • Blijf thuis als u ziek bent. Annuleer of wijzig uw afspraak. 
  • Kom alleen, tenzij het echt niet anders kan.
  • Kom op tijd, maar ook niet te vroeg. U kunt zich maximum 5 minuten voor aanvang van uw afspraak aanmelden.
  • Draag een mondmasker als u geen 1,5 meter afstand kunt houden.
  • Ontsmet uw handen bij het binnenkomen.
  • Houd 1,5 meter afstand van onze medewerkers en bezoekers.
  • Bevestig uw aanwezigheid via uw smartphone.
    • De link naar mijnafspraak.be vindt u in de bevestigingsmail van uw afspraak.
    • Geen smartphone? Meld u aan via de kiosk.
  • Betaal elektronisch.
  • Ontsmet uw handen bij het buitengaan.
  • Verlaat het gebouw onmiddellijk als uw afspraak is afgehandeld. 

Hebt u een algemene vraag over het coronavirus?