In april lanceerden we een oproep voor een uitbater van een zomerbar op het Sint-Dimpnaplein. Helaas vonden we geen kandidaten. Dat betekent dat er deze zomer geen zomerbar komt op het plein.
Uit de feedback van geïnteresseerde ondernemers blijkt dat vooral het gebrek aan nutsvoorzieningen op het plein een drempel vormt. We bekijken hoe we dit in de toekomst kunnen verbeteren, zodat we eventueel de komende jaren opnieuw een oproep kunnen lanceren. Meer info over de oproep in april lees je in dit nieuwsbericht.
Gepubliceerd op
woensdag 13 mei 2026
14.13 u.
