Waar kunt u terecht met vragen?

Vragen over de dienstverlening stad Geel

Ondertussen kun je voor alle dienstverlening opnieuw terecht op het stadhuis en het Sociaal Huis. De stad blijft wel inzetten op digitale dienstverlening.

Digitale dienstverlening

Heel wat producten en diensten kun je ook online aanvragen. Je hoeft dan niet tot in het stadhuis of sociaal huis te komen, maar vult het online formulier in. Afhankelijk van het product is het mogelijk dat je een vervolgafspraak moet maken. 

Afspraak maken

Je kunt voor de meeste producten zelf online afspraak maken via de website. Op deze pagina vindt u een alfabetische lijst van de producten en diensten van lokaal bestuur Geel waarvoor u een afspraak kunt maken. 

Veilig voor medewerker en inwoners 

De stad zal per tijdsblok een maximum aantal afspraken inplannen om bezoekers te spreiden en te voorkomen dat er te veel mensen tegelijkertijd aanwezig zijn. Handgel, looplijnen, plexischermen en de herinrichting van wachtruimten in stedelijke gebouwen zorgen ervoor dat een bezoek veilig kan verlopen. Medewerkers van diensten werken in vaste, gescheiden teams: een groep werkt thuis, een andere op de werkplek. Zo voorkomen we dat een hele dienst uitvalt wanneer een medewerker besmet zou zijn met COVID-19. De stad zal de situatie regelmatig evalueren en bekijken hoe de dienstverlening verder uitgebreid kan worden.

Heb je een afspraak? Houd het veilig!

  • Kom alleen tenzij het echt niet anders kan.
  • Kom op tijd, maar ook niet te vroeg. Je kan je maximum 5 minuten voor aanvang van je afspraak aanmelden.
  • Ontsmet je handen bij het binnenkomen.
  • Houd 1,5 meter afstand van onze medewerkers en bezoekers.
  • Bevestig je aanwezigheid via je smartphone.
    • De link naar mijnafspraak.be vind je in de bevestigingsmail van je afspraak.
    • Geen smartphone? Meld je aan via de kiosk.
  • Volg steeds de looprichting.
  • Betaal elektronisch.
  • Ontsmet je handen bij het buitengaan.

Hebt u een algemene vraag over het coronavirus?